تبلیغات
سیمرغ سعادت(بانک اطلاعاتی در مورد گزارش کار،تحقیق،آموزشی،مقاله،پروژه،پایان نامه،و...) - برنامه نویسی به کمک پایتون-بخش 4
----------------------------------- ---------------------------------------
شنبه 6 اردیبهشت 1393

برنامه نویسی به کمک پایتون-بخش 4

   نوشته شده توسط: ادریس    



 
>translator
Powered by Translate
>translator
 undefined 
Bookmark and Share

متغیرها

—یکی از توانمندترین خصوصیات یک زبان برنامه نویسی توانایی کار با متغیرهاست.متغیر نامی است که به یک مقدار اشاره میکند.
—دستور نسبت دهی یک متغیر جدید می سازد و مقداری را به آن نسبت میدهد:
—Massage=”What’s up,Doc?”
—n=17
—pi=3014159
—در این مثال ، یک رشته و سپس یک عدد صحیح و اعشاری به یک متغیر جدید نسبت داده شده اند.
—با دستور print می توان متغیر ها را چاپ کرد:
—>>>Print Massage
—What’s up,Doc?
—متغیرها نیز انواعی دارند ، نوع یک متغیر ، نوع مقداری است که متغیر به آن اشاره می کند.


کلمات کلیدی و اسامی متغیرها:



—کلمات کلیدی ساختار و قوانین زبان را تعریف می کنند و نمی توانند به عنوان اسامی متغیرها استفاده شوند.
—پایتون 28 کلمه کلیدی دارد:


>



برچسب ها: متغیرها —یکی از توانمندترین خصوصیات یک زبان برنامه نویسی توانایی کار با متغیرهاست.متغیر نامی است که به یک مقدار اشاره میکند. —دستور نسبت دهی یک متغیر جدید می سازد و مقداری را به آن نسبت میدهد: —Massage=”What’s up ، Doc?” —n=17 —pi=3014159 —در این مثال ، یک رشته و سپس یک عدد صحیح و اعشاری به یک متغیر جدید نسبت داده شده اند. —با دستور print می توان متغیر ها را چاپ کرد: —>>>Print Massage —What’s up ، Doc? —متغیرها نیز انواعی دارند ، نوع یک متغیر ، نوع مقداری است که متغیر به آن اشاره می کند. کلمات کلیدی و اسامی متغیرها: —کلمات کلیدی ساختار و قوانین زبان را تعریف می کنند و نمی توانند به عنوان اسامی متغیرها استفاده شوند. —پایتون 28 کلمه کلیدی دارد: undefined ،

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر